Als gezelschapsdierenarts deel je jouw kennis en veterinaire expertise met onze klanten actief in de diergeneeskundige zorg voor huisdieren. Je investeert in duurzame relaties met dierenartsen, dierenartsassistentes en praktijkmanagers. Uiteraard ontmoet je veel klanten persoonlijk, maar daarnaast maak je ook veelvuldig gebruik van alle beschikbare digitale communicatiemiddelen zoals MS Teams en Zoom. Je verzorgt technische ondersteuning en training ten behoeve van ons gehele productportfolio voor honden en katten. Hiermee weet je waarde toe te voegen aan onze klanten en daarmee bij te dragen aan de groeidoelstellingen van onze business unit. Verder onderhoud je actief contacten met influencers in de dierenbranche en denk je creatief met onze marketeers mee over het goed informeren van huisdiereigenaren. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor activiteiten op het gebied van farmacovigilantie: het verzamelen en rapporteren van bijwerkingen van diergeneesmiddelen. Dit alles doe je natuurlijk niet allemaal alleen. Je werkt intensief samen met jouw collega’s in sales, marketing en het veterinaire team.